Avariile la anvelope sunt rezultatul unor reparații necorespunzătoare. Acestea pot fi fatale, mai ales daca au loc la viteze mari, astfel că este foarte important ca acestea să fie reparate corespunzător. Exista multe elemente care pot afecta eficiența anvelopelor și pot reprezenta un pericol pentru șofer și pasageri. Cel mai adesea o piatra ascuțită, un cui sau alte corpuri străine ascuțite pot găuri o anvelopă.
Rularea pe o anvelopă cu pană este periculoasă și se recomandă doar în circumstanțe extraordinare, ca de exemplu retragerea pe banda de urgență, sau într-un refugiu pe o autostradă aglomerată. Este important să țineți minte că dacă rulați timp mai îndelungat pe o anvelopă cu pană, este posibil ca reparația să nu mai poată fi efectuată. Rularea în astfel de condiții pentru prea mult timp poate provoca avarii permanente ale anvelopei. Pe măsură ce anvelopa se dezumflă, janta va intra în contact direct cu solul, cauzând avarii. În astfel de situatii, de cele mai multe ori, atât janta cât și anvelopa vor suferi daune iremediabile.
Este important să înțelegeți că reparațiile anvelopelor depind de timp. Cu cât ajungeți mai repede la noi cu o anvelopă având avarii mici până la moderate, cu atât este mai probabil să o putem repara.
DE SĂ EFECTUEZ REPARATIILE ANVELOPELOR LA CASA ANVELOPELOR?
Metodele utilizate de tehnicienii CASA ANVELOPELOR sunt în concordanță cu standardele Registrului Auto Român (RAR), organismul tehnic desemnat în acest sens de Ministerul Transporturilor. RAR semnalează că vulcanizarea unei anvelope se poate face doar dacă perforatia este de 6 mm sau mai mică și doar dacă este localizată pe bandă de rulare.
Dacă perforatia este mai mare nu va putea fi reparată în siguranță și trebuie renunțat la anvelopa. Dacă perforatia este în peretele lateral al anvelopei, nu va mai putea fi reparată deloc și va trebui înlocuită cu o nouă anvelopa. Te rugăm să eviți orice service auto care susține că poate repara tăieturi, umflături (galme) sau alte tipuri de avarii ale peretelui lateral al anvelopei – aceștia nu se gândesc la siguranță ta.
RAR recomandă că procedura de reparare să fie realizată cu ajutorul unui dop ( prin umplere ) sau cu un petic, pe interiorul anvelopei. Acestea pot face o anvelopa să mai poată rula câteva mii de km.
Pentru o anvelopa cu perforație, echipa noastră va aplică un petic, un dop sau va etanșă zona avariată. Dacă anvelopa ta pierde aer pe la ventil sau dacă această nu este bine montată pe jantă, personalul nostru este pregătit să te ajute oricând.
Repararea anvelopei la cele mai înalte standarde menține siguranță ta la drum și te ajută să economisești bani, pe termen lung.